Recenze Bešeňová – 98%

Termální park Bešeňová – 98%

            Právem se Bešeňová nazývá termálním parkem! Zde není možné než psát slova chvály a zařadit Bešeňovou k několika nejlepším lázním, které jsem kdy navštívil.

            Klid, pohoda, nádherné prostředí, okolní hory, teplá voda, spousty bazénu, relaxace, dobré jídlo, kvalitní služby – to je Bešeňová. Nicméně nemusíte se obávat, hodlám tuto recenzi obohatit i o další komentáře.

Park se nachází na trase mezi Ružomberkom a Lipt. Mikulášem a je vzdálen asi 205 km od Přerova. Cesta přes Slovensko je dost neupravená, nicméně za zážitky, které Vás čekají, to jistě stojí.

Termální park Bešeňová se rozděluje do dvou, resp. tří částí. Všechny jsou krásně upravené, všude je čisto, architektura je sladěná a řekl bych téměř dokonalá. Jedná se o část s vnitřními bazény, venkovními bazény a saunový svět. Bohužel v tomto článku nebudu popisovat dojmy ze saunového světa, jelikož jsem ho prozatím nenavštívil.

Začnu tedy venkovními bazény. Tyto se nacházejí v úžasném prostředí, kdy z každého bazénu máte výhled na okolní Tatry. Co dodává Bešeňové ráz pravých termálních lázní, je jistě barva vody, která přechází od světle hnědé až po úplně kalnou, tmavou. Teplota vody je tak vysoká, že i při 6 stupních C, kdy jsem tam byl já, jsem se musel ochlazovat vzduchem. Všichni jsem se venku pohybovali pouze v plavkách, jako kdyby bylo 30 stupňů C J. Bazénů s termální vodou je tam skutečně dostatek, každý má jinou teplotu, vyberou si jistě všichni návštěvníci. Dále je součástí venkovního areálů i několik bazénu s „normální“ vodou, tyto v zimě nejsou napuštěné. Je zde i několik skluzavek a tobogán. Celý venkovní areál je také obklopen malebným termálním hotelem, který přesně zapadá do celkového rázu architektury a vše tak působí skvěle.

Vnitřní areál termálního parku Bešeňová je stejně dokonalý jako venkovní část lázní. Ve vnitřní části sice nejsou bazény s tmavě zabarvenou termální vodou, nicméně to na mém hodnocení rozhodně neubírá. Vnitřní komplex je dokonalý opět svou architekturou, nachází se zde několik poměrně teplotně příjemných bazénů, je zde spousta atrakcí pro děti i dospělé, několik masážních trysek a především spousty lehátek. Areál je jakoby rozdělen do několik částí a v každé je možné najít místečko na relaxaci, kde se budete cítit velmi příjemně. Navíc je velká část prosklená, tudíž pozorujete i venkovní dění (např. sněhovou vánici).

V Bešeňové se taktéž nachází restaurace, kde je možné se najíst za nízké ceny, jídlo je dobré a není důvod si zde brát své vlastní. Mezi vnitřním a venkovním areál jsou také „schované“ dvě jacuzzi.

Celkový dojem lázní je naprosto výborný, dokonalý, vše je čisté a hezké. Jediné, co ubírá ta 2%, je parkoviště, které je neupravené a nachází se u areálu. Parkoviště je ovšem poskytováno zdarma.

Pokud chcete vyrazit na dovolenou a hledáte místo odpočinku, relaxace, „pravou“ termální vodu a krásné prostředí, jistě Vám mohu doporučit termální park Bešeňová, kde načerpáte jenom pozitivní zážitky!

Označeno s:
Označeno v Termály Slovensko
4 komentáře “Recenze Bešeňová – 98%
  1. Janisko napsal:

    Pripajam moje skusenosti:
    Pred nedávnom sme sa vrátili z pobytu. Naše postrehy rozdeľujem podľa poskytovaných služieb:

    UBYTOVANIE:
    – mali sme dohodnuté a zaplatené ubytovanie v 4* hoteli a apartmáne s prístelkou
    1. Nepripravená prístelka – pri príchode sme obrdžali kľuče a museli sme si pripraviť sami. Nestretol som sa s takým niečím aby som v 4* hoteli musel obliekať postelné prádlo a pripravovať si lôžko.
    2. Nedostupnosť hygienických potrieb – Na apartmáne nám chýbali štandardné hygienické potreby ako sprchovacie gély, šampóny a vatové tyčinky. Pri balení do 4* hotela si nikdy so sebou neberieme tieto potreby keďže štandardnou výbavou každého 4* hotela a z mojej skúsenosti už aj privátneho ubytovania v penziónoch a privátoch.
    3. Zákazová tabuľa na dverách kupeľne „Zákaz vynášanie uterákov a osušiek k bazénom“ – podobne ako v bode 2, si ani uteráky ani osušky so sebou neberieme tieto potreby keďže štandardnou výbavou každého 4* hotela a zatiaľ v žiadnom aquaparku nebol zákaz používania týchto osušiek a uterákov. Keďže máme malé dieťa a bola zima tak sme tie uteráky použiť museli.
    4. Každodenné „nabíjanie“ čipových hodiniek – recepcií keď nám oznámili že každý deň ráno je nutné prísť na recepciu a všetky služby a stravovanie nám bude nahraté na daný deň do polnoci. Musím sa priznať niečo také sa nám ešte nikdy a nikde nestalo a neboli sme jediný ktorým táto záležitosť pripadala ako žart. Pracujem v IT technológiách a verím že úprava SW nemôže byť až taký problém. Žiaľ my sme mali druhý deň problém a musel som sa s čipmi vrátiť z raňajok na recepciu lebo tam bola chyba a posledný deň nás museli pustiť manuálne lebo sme mali odchodový deň a už nám na 1. turniket čip neplatil.
    5. Upratovanie počas pobytu – To že nám nebude upratané počas celej doby pobytu sme mali napísané na poukaze, nevenoval som tomu veľkú pozornosť ale skúste sa na to pozrieť že ste 4* hotel, fakt tam neupratujete?
    6. Blikajúce svetlo v kúpelni – svetlo v kúpelni blikalo ako stroboskop čo bolo fakt nepríjemné a tak som to nahlásil na recepcii a žiadal som opravu. Dostal som odpoveď že my máme súkromný apartmán a že nám nič nevymenia. Prosím vás ja som mal zmluvu s vami a nie s nejakým súkromníkom a takisto som platil vám a nie jemu. Ja chápem že máte nejako nastavené prevádzkové dohody ale pre mňa ako zákazníka 4* hotela je to neakceptovateľné, podobne aj postoj recepčných k danému problému ktorý bol neprofesionálny.

    A tu je len malý postreh mojej manželky – my chodíme často po podobných zariadeniach a preto som sa veľmi tešila že budeme bývať na prízemí a budeme mať bazény hneď pri terase (toto je realita apartmánov 4* hotela v Budapešti http://www.ramadaresortbudapest.hu/en/rooms/two_roomed_apartment …..veľké prekvapenie nastalo keď sme si našli pred terasou veľký plot a k bazénom sme to mali po dlhej chodbe o dosť ďalej. Uvažovali sme že to bolo asi z dôvodu bezpečnosti. Ale pocit klietky nestratila.

    BAZÉNY
    1. Turnikety – množstvo jednosmerných turniketov spôsoboval pri väčšej návštevnosti bazénov nemalú nervozitu keďže nie vždy sa vedeli návštevníci dohodnúť ktorý smer je prednostný. Stáť tam s dieťaťom v tomto prievane nie je nič príjemné a skutočne sa nervozita vo Veľkonočnú nedeľu dala krájať
    2. Zákaz používania hodiniek do tobogánov – nikde sme sa doposiaľ s takýmto zákazom nestretli. Ak sa jedná o bezpečnosť tak očakávam odkladacie skrinky pri toboganoch a nie že ich mám odovzdať plavčíkovi a potom si ich zobrať späť. Chodili sme na bazény skoro ráno takže sa to ustriehnuť nejako dalo keďže ešte bolo menej ľudí ale neviem si predstaviť ako by ste riešili problém zmiznutých hodiniek alebo iného šperku. Prosím aký je rozdiel medzi mojimi hodinkami a čipovými hodinkami ktoré problém neboli?
    3. Jednorázová návšteva sauny – keď som zistil že sa jedná o jednorázový vstup tak som si túto službu ani neobjednal. Znova som to zažil 1. krát že niečo také je aplikované ako hosťovi ktorý v danom zariadení býva. Nevidím na to absolútne žiadne dôvod aby som nemohol medzi 2 saunami ísť napríklad na izbu a potom spät v jednom poplatku.

    STRAVOVANIE
    1. A ďalší zákaz vynášania jedál z reštaurácie, keďže ste to tam mali napísané pravdepodobne s tým asi máte negatívne skúsenosti ale dá sa to napísať aj jemnejšou formou. Toto už bol 3 zákaz počas 3 dní … no to určite neprispieva dobrému pocitu z dovolenky. AK je to skutočne nutné tak by som uprednostnil formuláciu typu : „Ďakujeme že nevynášate potraviny mimo reštauráciu.“ I keď si myslím že ľudia už poznajú základné pravidlá bufetového stravovania.
    2.Hostia v plavkách a v župane počas večere – toto by som čakal v bufete pri bazéne ale nie v reštaurácii ktora patri 4* hotelu.
    3. Jedlá nám naozaj chutili. Jediný nedostatok bol v odnášaní použitých tanierov zo stola a v objednávaní si nápojov. Ani jediný raz za večer sa nám nestalo aby nám nejaký čašník alebo čašníčka ponúkli nápoj k večeri, zakaždým som musel isť ku baru a objednať si pivo, víno atď. a to je restaruracia 4* hotela.

  2. Vlastik napsal:

    Byl jsem 2x. Poprvé vlakem na jeden den, využil bazeny Thermal packet plus welness. Cesta vlakem od hranic Slovenska 2 hodiny, na zastávku Liptovská Teplá,odkud půl hodiny pěšky mezi vesnicí bez chodníku po úzké cestě.
    Bazény – byl jsem ohromen, v době poprvé byla otevřena i letní část 18°C. Ideální mimo sezonu. Vnitřek plný bez hnutí, takže nevyužit. Wellnes báječný v některých saunách se dalo vydržet i hodinu saun dostatečné množství. Programy skvělé. Chtěl jsem podruhé díky zážitku. Byl jsem vůbec poprvé v termálu a ve wellnes. Mezi tím jsem navštívil i jiné hotely s wellnesem a zábavy a mohl jsem konečně i porovnávat.
    Podruhé s noclehem na 3 noci, dva celé dny s polopenzí. Období zimní mezi 3-11°C, uzavřená letní část.
    Zakoupena Adrenalinová zóna plus thermal packet bez welness. Kterého jsem si grátis užil už v jiném hotelu po cestě do Bešeňové.
    Večeře – menu polívka nic moc nikdy jsem nedojedl, voda, rozvařené, hlavní chod skvělý, zákusek průměr. Nejspíše už o tom spousta lidí vědělo. Na večeři jsem nacházel 4 stoly-8lidí. Ceny za nápoje příliš vysoké(voda 2 eura). Ve vysokých tatrách jsem dostal v podobném hotelu za 2 eura 12° zlatého bažanta, ale k zákusku se pivo nehodí.
    Noclech-kámen úrazu, hotel se nachází asi 50metrů od hlavního slovenského železničního koridoru, na kterém jezdí vlaky velmi často. Nákladní vlaky v noci jsou slyšet i přes zavřené okno. Za tohle ubírám 20% dolů. Nedalo se vyspat, více se vyspíte v bazenu.
    Snídaně vynikající-bufet. Samozřejmě většina ubytovaných tuto službu využilo, takže jsem potkával přes 50 lidí. Bazeny skvělé ale stejná cena i když je zavřená letní část, vysoká cena. Velmi malá kapacita na počet ubytovaných, rozhodně bych nedoporučoval návštěvu v sezoně. Adrenalinová zóna určená spíše pro děti pouze tobogany, dále bazen s vlnobitím co 20minut za hodinu, bazen pro děti, vhodné pro ty, kteří mají děti je tam méně lidí, protože příplatek cca 5 euro.
    Na tříhvězdičkový hotel s pluskem chybí na pokoji hygienický balíček a přezůvky, narazil jsem na smůlu, kde sprchový gel sice voněl při nanášení, ale potom se s kůží sloučil a voněl spíše jako pyžmo.
    Jelikož jsem byl mimo sezonu s menším počtem lidí dávám 79%. Být v sezoně zaplatit si a tlačit se nevyužít aktivit vnitřku ani vnějšku, dávám 59% především za ty vysoké ceny.

  3. vladan napsal:

    byl jsem zde po několikate ale bohužel naposledy dne 22.11.2016 při probihajici rekonstrukci něco hrozneho jako bychom leželi ve vaně někde na dilně prach na lavičkach hluk a prostě hnus za větši vstupne než obvykle. po zaplaceni celodenky jsem okamžitě změnil nazor a chtěl maximalně 3 hodinovku po 3 hodinach a 5 minutach při odchodu mi za překročenych 5 min počitali 2 eura doplatek nějaky čas na převlečeni je nezajimal zloději nehorazni a chovani obsluhy u kasy nevhodne prostě hnus hnus nedoporučuji nikomu je dost jinych termalu s větši ochotou a menši sazbou

  4. jitka napsal:

    zlodějna a hnus hnus hnus jak chovani pokladnich tak bordel z rekonstrukce bez nějake omluvy a třeba slevy nenažranci zloději nedoporučuji jedte jinam

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Míče na cvičení a gymnastický míč Ronnie.cz